هشدار قیمت پیامکی رمزارزها

خب پس از ارائه انواع خدمات در شهرکوین به مرحله ای رسیدیم که هشدار قیمت پیامکی رمزارزها رو ارائه بدیم تا در در معاملات یا تریدتون مفید باشه.

به طور پیشفرض برای تمامی کاربران دو اعتبار پیامکی رایگان ارائه شده که بتونید از سامانه برای هشدار قیمت پیامکی استفاده کنید.

رمزارزهایی که در این هشدار قیمت پیامکی ارائه شده رمزارزهای بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش هستند که به زودی رمزارزهای بیشتر ارائه خواهد شد.

منبع قیمت از سایت coinmarketcap خواهد بود و ممکن است با قیمت هایی که در اکسچنج ها مشاهده می کنید یک تفاوت ای داشته باشد یعنی مثلا اگه در سایت کوین مارکت کپ قیمت بیت کوین 9510 دلار بوده باشد ممکن است در اکسچنج بایننس قیمت بیت کوین به 9520 دلار رسیده باشد و اگر شما هشدار را روی 9515 دلار قرار داده باشید این هشدار قیمت برای شما ارسال نخواهد شد.

این سامانه در حال تست آلفا بوده و کاربران برای تست می توانند از آن استفاده کنند محصول نهایی هشدار قیمت پیامکی در شهریور مهرماه پس از تست های کاربران و بازخوردهای شما نهایی خواهد شد.

برای استفاده وارد پنل کاربری خود شوید و از بخش “پنل کاربری” پایین مشخصات کاربری روی “هشدار قیمت شهرکوین” کلیک کنید تا وارد صفحه ی مشخصات هشدار قیمت پیامکی شوید ، سپس مقدار رمزارز (فقط عدد صحیح بدون ویرگول و …) وارد و سپس رمزارز خود را از بین بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش انتخاب و روی “ثبت آلارم قیمت” کلیک کنید تا هشدار قیمت پیامکی برای شما فعال شود.

تصویر هشدار قیمت پیامکی شهرکوین

تعداد اعتبار پیامکی شما زیر فرم به رنگ آبی درج شده است.

همچنین سابقه ی ارسال پیامک در پایین فرم ایجاد درج شده است و می توانید وضعیت آنها را مشاهده نمائید.

قیمت های فعلی رمزارزهای بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش برای اطلاع رسانی کاربران درج شده است.

لینک ورود به بخش هشدار قیمت پیامکی شهرکوین ، کلیک کنید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی ، مشاوره یا سوالی دارین می توانید تیکت ارسال نمائید با در تلگرام با شماره ی 09216452378 در ارتباط باشید ، همچنین می توانید به صورت مستقیم با شماره ی 09216452378 در تماس باشید.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *