توکن رایگان TWT بایننس

طبق اعلام بایننس ، کسانی که از 24 آذرماه 1399 تا 1 دی 1399 توی بایننس معامله ای انجام داده باشن تعداد 100 توکن رایگان TWT که مربوط به کیف پول تراست والت هست بهشون به صورت رایگان تعلق میگیره.

به صورت تقریبی در نگارش این پست ، هر 100 توکن برابر حدود 14 دلار می باشد که ارزش حدودی 360 هزار تومانی دارد.

در این پست به نکاتی در این مورد میپردازیم .

نکته مهم : ارز twt تا ۱۵ دی قابل ارسال میباشد که بعد از ان خودکار از حساب تان حذف خواهد شد (اگه انتقال ندین از بایننس حذف میشه ولی اگه توی تراست والت باشه حذف نمیشه).

امکان دریافت این این توکن از بایننس میسر نیست و فعلا فقط میتونید به تراست والت ارسال کنید و به دیگر والت ها و … ارسال نکنید چون از شبکه Bep20 استفاده میکنه و با Bep2 متفاوت هست.

نکته ی مهم دیگه این هست که برای چنج این توکن به دیگر توکن ها در بایننس هم امکانش نیست و اگه بخواهید از همون کیف پول تراست اقدام کنید باید مقداری بایننس کوین (در نگارش این برای 99 واحد حدود 0.00154 دلار واحد ارزش بایننس) نیاز هست تا بتونید مثلا به خود بایننس کوین تبدیل کنید و دوباره به بایننس بفرستید برای ترید یا فروش.

چطور از تراست والت دریافت کنیم؟

بعد از ساخت حساب کاربری یا ورود روی دکمه ی Recive رو بزنید و از پنجره ی باز شده نام TWT (Trust Wallet) رو انتخاب کنید و آدرس رو کپی و توکن رو میتونید دریافت کنید.

برای دریافت حدود 1 ساعت ممکن است طول بکشه.

چطور ارسال کنیم؟

خب برای ارسال کافیه از بخش ارسال بایننس بخش Deposit توکن TWT رو جستجو و از شبکه ای که هست اون رو ارسال کنید. (در موقع نگارش این پست فقط bep20 فعال بود) و برای ارسال به تراست والت ، کافیه آدرس که در بخش قبلی گفتیم رو آدرس رو در بخش آدرس ارسال وارد و ارسال کنید.

چطور توی تراست والت چنج کنیم؟ (مثلا بایننس کوین).

کافیه روی توکن تراست والت از صفحه ی اصلی برین و روی سه نقطه که زیرش نوشته More بزنید و Treade TWT رو بزنید و سپس باید TWT بالا و BNB پایین باشه و روی مقداری که میخواهید چنج بشه کلیک کنید (مثلا روی 100درصد بزنید) و روی APPROVE TWT بزنید تا صفحه ی Confirm Transaction بالا بیاد و در صورتی که فی شبکه (بایننس کوین) داشته باشید (0.00154 بایننس کوین یا مقدار 0.05) با کلیک روی پایین صفحه میتونید ترید رو انجام بدین.

سوالاتی که دوستان توی شبکه های اجتماعی از ما پرسیدن :

بعد از روز اعلام شده چی میشه؟

موجودی هدیه تون صفر میشه.

اگه به جای دیگه انتقال بدیم چی؟

همون جایی که هست مثلا کیف پول تراست والت براتون باقی میمونه و حذف نمیشه.

برای چنج تو تراست والت چیزی لازمه؟

یکم بایننس کوین باید داشته باشید در حد 0.00154 بایننس کوین .

سوال دیگه ای دارین میتونید همینجا یا پشتیبانی آنلاین در پنل کاربری شهرکوین یا تلگرام در ارتباط باشید.

مدیریت شهرکوین

0
این نوشته در متفرقه پست شد. علاقه‌مندی (بوکمارک) کنید مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *