افزایش اعتبار هشدار قیمت پیامکی

با توجه به درخواست کاربران و عبور از مرحله ی تست سامانه هشدار پیامکی قیمت رمزارزها ، و تست کاربران (برای تمامی کاربران دو اعتبار رایگان لحاظ شده است) از نسخه ی آلفا به نسخه ی بتا وارد شدیم و در این مرحله برای تست کاربران ، گزینه ی افزایش اعتبار در بخش هشدار پیامکی (زیر جدول درخواست هشدار) گنجانده شده است.

کافی است در تصویر زیر مشاهده کنید :

که بعد از این مرحله می توانید اعتبار پیامکی خود را افزایش دهید.

فقط قابل یادآوری است که با توجه به مشکلات فیشینگ ، قبل از پرداخت باید از کارت های اعتباری خود که از بخش شماره حساب ها ، احرازهویت شده و بخش پشتیبانی تایید نموده اند برای خرید و افزایش اعتبار استفاده نمائید.

سامانه در نسخه ی بتا قرار دارد که باز هم ممکن است مشکلاتی مانند دقیق نبودن هشدار باشد یعنی ممکن است بین دو بازه ی زمانی که قیمت رمزارز مانند بیت کوین فراتر از حد رفته باشد و در موقع چک کردن قیمت پایین تر از حد مورد نظر پایین رفته باشد هشدار برای شما ارسال نشود و برای همین در نسخه ی بتا می باشد و به صورت 100% این سامانه قابل اطمینان نمی باشد و همچنین قیمت ها از صرافی بایننس چک خواهد شد (ممکن است چند درصد نسبت به سایر صرافی ها اختلاف داشته باشد).

یادآوری می نمائیم که بخش هشدار به صورت نوتیفیکیشن در اپلیکیشن شهرکوین رایگان می باشد.

در صورت مشکل می توانید با شماره ی 09216452378 یا از گفتگوی آنلاین پایین صفحه (بعد از لاگین قابل مشاهده خواهد بود) استفاده نمائید.

مدیریت شهرکوین.

0
این نوشته در متفرقه پست شد. علاقه‌مندی (بوکمارک) کنید مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *