آموزش ربات تلگرام بایننس برای راحتی کار تریدرها

امروز میخواهیم در مورد ربات ای صحبت کنیم که امکان مدیریت اکانت بایننس رو در حدی که بتونه کارهای ما رو انجام بده آموزش بدیم ، این ربات توسط مجموعه شهرکوین و سیف ماینینگ انجام شده است.

آموزش ربات بایننس

آموزش ربات بایننس ، خدمات این ربات که توسط api به بایننس وصل میشه و میتونید لیست دریافت ها ، لیست ارسال ها ، موجودی رمزارزها ، آدرس رمزارزها و … رو میتونید مشاهده کنید.

همچنین میتونید قیمت رمزارزها رو به صورت آنی با ویژگی هایی مانند بالاترین قیمت در 24 ساعت و پایین ترین قیمت در 24 ساعت امکان نمایش وجود دارد.

همچنین به دلیل استفاده از “فقط خواندنی” در بایننس ، امکان برداشت و ارسال رمزارز یا ترید وجود ندارد (برای افزایش امنیت و اطمینان کاربر).

برای آموزش تصویری از ورود به ربات تا استفاده کافی است آموزش تصویری زیر را مشاهده نمائید :

آدرس ربات : @BinanceOneBot

وقتی روی ربات کلیک می کنید این پیام برای شما نمایش داده خواهد شد :

خدمات ساده بایننس مانند تاریخچه دریافت ها ، ارسال ها ، آدرس رمزارزها و موجودی و مشاهده قیمت رمزارزها رو میتونید در این ربات انجام بدین ، این ربات فقط میتونه پس از ثبت کلیدها تاریخچه دریافت و ارسال در کمتر از 90 روز رو بخونه و دسترسی دیگه ای نداره.

راهنمای ادد کردن api key و api secret :

سلام ، برای تنظیم کلید ها وارد بایننس شوید و از پروفایل بخش api management یک کلید ایجاد کنید.
مراحل ایجاد کلید :

  1. از بخش Api Management یک نام ایجاد کنید (هر نامی بجز binance).
    2.مراحل احرازهویت و تایید هویت را طی کنید (تایید ایمیل و در صورت فعال بودن اپلیکیشن گوگل ، نیازمند وارد کردن کد می باشد.
    3.کلید API Key را اول وارد کنید.
    4.کلید Secret Key را دوم وارد کنید.

نکات مهم : کلید Secret Key فقط یکبار قابل مشاهده می باشد و در صورت گم کردن یا فراموشی باید حذف و دوباره ایجاد کنید و دسترسی مجدد دهید.
بعد از ایجاد کلید حتما Enable Trading رو غیرفعال و فقط Read Only رو تیک بزنید و گزینه ی IP access restrictions نیز فقط در بخش Unrestricted (Less Secure) تیک بزنید و تغییر ندهید.
موفق باشید.

در صورتی که نیاز به خدمات دیگه ای دارین کافی است از بخش نظرات ، اعلام کنید یا از پشیتبانی ربات تماس بگیرید تا خدمات بالاتری ارائه گردد.

0

پست های مرتبط

سیگنال پلاس ، راه حلی برای تحریم بایننس

4 دیدگاه در “آموزش ربات تلگرام بایننس برای راحتی کار تریدرها

  1. سلام رباتی احتیاج دارم که معاملات من رو در بایینس کپی کند و همان رد در حساب های دیگرم کپی کند.

    1. سلام ، لطفا در تلگرام با ایدی مدیریت ربات به ایدی @bazarapk یا با ایمیل support@coincity.ir شماره خود را ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته و طراحی را انجام دهند ، با احترام.

  2. سلام . اگر از طریق api حساب بایننس به تلگرام متصل بشه و احیانا اگر آی پی تلگراممون با آی پی بایننس متفاوت باشه امکان شناسایی این موضوع برای بایننس وجود داره؟ منظورم اینه که به فرض ما همیشه با لپ تاپ و آی پی انگلستان به بایننس متصل بشیم ولی با گوشی و با ای پی های مختلف یا با پراکسی به تلگرام ، اگه api بایننس رو به تلگرام متصل بکنیم به لحاظ امنیتی و مشکل بلوکه شدن حساب وجود نداره؟

    1. سلام ، به نظر خودم مشکلی ایجاد نمیکنه چون ای پی وب سرویس ها مشکلی نداره. ولی خب چون از ایران نیز تحریم هست داده ها با ای پی ایران ارسال نمیشه.
      از نظر ای پی اگه از یک کشور باشه بهتره ولی چند کشور هروز عوض بشه ممکنه مشکل ایجاد کنه. ولی برای وب سرویس مثلا همین ربات فکر نکنم مشکلی باشه چون خودم هم از همین ربات و چند نرم افزار تغییر ایپی استفاده میکنم مشکلی پیش نیومده.
      موفق باشید/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *